تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ اروپا را تهدید به وضع تعرفه ۲۰درصدی خودرو کرد

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، رییس‌جمهور آمریکا در توییتی گفت که دولت او خودروهای اروپایی را ۲۰ درصد در آمریکا گران‌تر خواهد کرد، مگر این‌که اروپا، تعرفه‌ها و موانع تجاری خود را در مقابل آمریکا پایین بیاورد.

ترامپ در این توییت نوشته است: بر اساس تعرفه‌ها و موانع تجاری‌ای که از مدت‌ها قبل، توسط اروپا، برای آمریکا و شرکت‌ها و کارکنان بزرگ آن وضع شده است، اگر این تعرفه‌ها و موانع به زودی برداشته نشوند و کاهش پیدا نکنند، ما برای تمام خودروهای آنها که به آمریکا وارد می‌شوند تعرفه‌ای ۲۰ درصدی وضع می‌کنیم. آنها را این‌جا (در آمریکا) بسازید!

تهدیدات ترامپ درحالی صورت می‌گیرند که اروپا تعرفه‌های جدیدی را بر کالاهای آمریکایی وضع کرده است تا پاسخ تعرفه‌های آمریکا بر واردات آلومینیوم و فولاد از اروپا را بدهد.

ویسکی بوروبورن، شلوارهای جین لویز و موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسونکه از آمریکا وارد می‌شدند، همگی در لیست کالاهای آمریکایی قرار دارند که حالا در اروپا گران‌تر شده‌اند.

این توییت ترامپ بلافاصله اثر خود را بر قیمت سهام شرکتهای خودروساز بزرگ اروپا نشان داد. 

ادامه دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ اروپا را تهدید به وضع تعرفه ۲۰درصدی خودرو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..