تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: نیازمند افزایش قابل توجه تولید هستیم

درحالی‌که توافق اوپک رسما خبر از افزایش متوسط میزان تولید این سازمان داد، رییس‌جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت که اوپک باید تولید خود را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از گاردین، درحالی‌که توافق اوپک رسما خبر از افزایش متوسط میزان تولید این سازمان داد، رییس‌جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت که اوپک باید تولید خود را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد، البته توافق اوپک کمی قبل از آن اعلام شده بود.

خبرنگار و تحلیل‌گر بلومبرگ خاویر بلاس، هم در این رابطه توییت کرد، که یا ترامپ از اخبار عقب است و یا نارضایتی خود را خیلی سریع نشان داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: نیازمند افزایش قابل توجه تولید هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..