تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از مراکز دانشگاهی و ایجاد زیست بوم‌کارآفرینی در آن‌ها هدف معاونت علمی و فناوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفته‌ای که گذشت خبر‌های متعددی را پشت سر گذاشت که در این بسته خبری به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

حمایت از مراکز دانشگاهی و ایجاد زیست بوم‌کارآفرینی در آن‌ها هدف معاونت علمی و فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفته ای که گذشت خبرهای متنوع  و متعددی را پشت سر گذاشت که در این بسته خبری به بررسی آنها می‌پردازیم.

دومین جلسه از شورای سیاست گذاری جایزه علمی – فرهنگی، ‌هنری ایران ساخت عصر امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور دبیران ستادهای مختلف این جشنواره برگزار شد و کر‌می با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی گفت: با رهنمود‌های مقام معظم رهبری امسال جشنواره کار خود را با قوت بیشتری آغاز می‌کند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس  جمهور هفته گذشته از پروژه‌های فناورانه مشترک جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری بازدید کرد و از آمادگی معاونت برای مشارکت در طرح‌های فناورانه که نیازی از صنعت را تأمین می‌کند خبر داد.

همکاری های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اروپا گسنرش پیدا می‌کند و علی‌مرتضی بی‌رنگ، رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دومین همایش همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا در بروکسل گفت:این همایش ۳۱ خرداد تا اول تیرماه سال جاری با هدف مقابله با پروژه ایران هراسی پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و در مقابل سیاست‌های امریکا برای برهم زدن توافق برجام برگزار می‌شود.

ستاری در بازدید از مرکز نوآوری نصیر دانشگاه خواجه نصیر از لزوم ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی در قلب دانشگاه‌ها صحبت کرد و گفت : نیازمند آن هستیم تا در دانشگاه‌ها یک سیستم و اکوسیستم کارآفرینی شکل بگیرد و در راستای این اقدام مهم کمک‌های لازم به دانشجویانی که ایده‌های باقابلیت تجاری‌سازی دارند صورت گیرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در راس یک هیئت بلند پایه عازم بروکسل شد تا دستاوردهای ایران در حوزه علمی را تشریح کند ستاری در این نشست گفت:ایران علاوه بر پیشرفت‌های چشمگیر در علوم و فناوری، اکنون در حال گذار به سمت نوآوری و دانش مبتنی بر اقتصاد است.

منوچهر منطقی رییس مرکز ملی فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت توسعه خدمات فضایی در جامعه، بیان کرد:  استفاده از نیرو‌های نخبه و مجرب در بحث توسعه تحقیقات و پژوهش‌های فضایی در کشور بسیار مهم است و باید از نخبگان فضایی کشور در این عرصه بهره ببریم.

سورنا ستاری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت: ناهمگونی میان بازار کار و خروجی‌های آموزش عالی موجب شده تا برنامه ریزی ها ناقص بماند و در حوزه سیاستگذاری اقتصادی، دیوان‌سالاری گسترده‌ای مشاهده می شود که این ساختار موجب کند شدن فعالیت‌هاست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از مراکز دانشگاهی و ایجاد زیست بوم‌کارآفرینی در آن‌ها هدف معاونت علمی و فناوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..