تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری‌فرد: باز هم با فداکاری، اتحاد و از خودگذشتگی به میدان خواهیم رفت +عکس

کریمبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که دومین تیم راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه است، در گروه ۲ این رقابت‌ها با تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده است. تیم ملی ایران در دیدار اول خود مقابل مراکش با یک گل به پیروزی رسید و در دیدار دوم با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

تیم ملی کشورمان از ساعت 22:30 روز دوشنبه در ورزشگاه موردوویا آرنا شهر سارانسک روسیه به مصاف تیم ملی پرتقال می‎‌رود. کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، برای پیروزی در بازی مقابل پرتغال ابراز امیدواری کرد.

انصاری‌فرد در اینستاگرام نوشت:

"برای سربلندی تیم ملی و نام ایران عزیزمان جنگیدیم. تمام وجودمان را گذاشتیم اما تمام دنیا دیدند که شانس با تیم ملی ایران یاری نکرد. پای عهدی که قبل از جام جهانی با شما بستیم ایستاده‌ایم. برای شادی جامعه، باز هم با فداکاری، اتحاد و از خودگذشتگی به میدان خواهیم رفت. حمایت شما هموطنان عزیزمان، انرژی و انگیزه ما را افزایش می‌دهد. ملی‌پوشان به دعاها و فریادهای شما تکیه کرده‌اند. پا به پای هم پیش می‌رویم. تیم ملی را تنها نگذارید."

کریم

کریم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری‌فرد: باز هم با فداکاری، اتحاد و از خودگذشتگی به میدان خواهیم رفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..