تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان سخت؛ پست اینستاگرامی ضرغامی درباره تیم ملی فوتبال ایران + عکس

پست اینستاگرامی ضرغامی درباره تیم ملی فوتبال ایران + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملکرد فوق العاده تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه از طرفی موجب ایجاد موجی از شادی و نشاط ملی  و از طرف دیگر استحکام وحدت ملی ایرانیان شده است. این عملکرد کم نظیر با واکنش بسیاری از چهره های سیاسی کشور بخصوص مقام معظم رهبری را به همراه داشت. از دیگر شخصیت های سیاسی کشور که به موضوع داغ این روزهای کشورمان یعنی  تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه پرداخته است عرت الله ضرغامی، رئیس پیشین صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران است. ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به موفقت های اخیر تیم ملی فوتبال ایران نوشت:

" تیم ملی فوتبال ما در روسیه همان کاری را کرد که از ایران توقع می‌رفت. این عملکرد تحسین برانگیز موجب شکل گیری قضاوتی جهانی پیرامون واقعیات ایران امروز و بر اساس استعدادها و توانمندیهای ملی ما شد. نه تحریم «نایک» و نه تیم «پرستاره اسپانیا» هیچکدام نتوانست کوچکترین تردیدی در میان یوزپلنگان شجاع و پرانگیزه ایرانی در افتخار آفرینی ایجاد کند. ایرانیان هم در سراسر دنیا با هر سلیقه و شکل و قیافه و رفتار، یک صدا و یکپارچه تابلویی زیبا و دیدنی از وحدت ملی خود را به نمایش گذاردند.

اگر لایی وحید امیری به پیکه و سانتر زیبای او که با ضربه سر دیدنی مهدی طارمی تکمیل شد، داخل چارچوب قرار می‌گرفت، در تاریخ فوتبال ماندگار می شد. به دلیل علاقه ای که به چند گانه ی سینمایی "جان سخت" دارم نام این تصویر را جان سخت گذاشتم. ستاره‌های بزرگ و گران قیمت دنیا ، نمی توانند توپ را از زیر پای بچه های ما بیرون بکشند. صحنه‌ای که بیرانوند پاهای بچه ها را بلند میکند تا توپ را بردارد دیدنی و شیرین است. راهبرد "مقاومت" همیشه کارآمد واثر بخش است."

پست اینستاگرامی ضرغامی درباره تیم ملی فوتبال ایران + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان سخت؛ پست اینستاگرامی ضرغامی درباره تیم ملی فوتبال ایران + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..