تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک AFC به مناسبت تولد خداداد عزیزی +تصویر

تبریک AFC به مناسبت تولد خداداد عزیزی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی روز یکم تیر سال 1350 در فریمان خراسان رضوی دیده به جهان گشود. او ۴۷ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و ۱۱ گل نیز به ثمر رسانده‌است که خاطره‌انگیزترین گل وی به استرالیا در چهارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 98 بود. او که در سال ۱۹۹۶ به عنوان بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا و در همان سال به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ داشت.

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سالگرد تولد این بازیکن ارزشمند سال‌های گذشته تیم ملی ایران را که امروز 47 ساله شد، به وی تبریک گفت. صفحه منتسب به AFC در این پست نوشت: خداداد عزیزی تولدت مبارک! بازیکن سابق تیم ملی ایران و کلن آلمان امروز 47 ساله شد.

تبریک AFC به مناسبت تولد خداداد عزیزی +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک AFC به مناسبت تولد خداداد عزیزی +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..