تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد بلاتر از نحوه استفاده از کمک داور ویدیویی

رییس پیشین فیفا از نحوه استفاده از کمک داور ویدیویی انتقاد کرده است. 

به گزارش شما نیوز ، سپ بلاتر که برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه رفته از نحوه استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی در این رقابت ها انتقاد کرده است.

بلاتر به نقل از اسکای اسپورت گفته:

نحوه استفاده از این تکنولوژی درست نیست. من مخالف کمک به داوران نیستم و در زمان ریاست خودم شروع به استفاده از تکنولوژی تشخیص عبور توپ از خط دروازه کردیم اما داوری که در اتاق تعبیه شده کنار زمین می نشیند و با استفاده از تصاویر ویدیویی بازی قضاوت می کند باید در همه بازی ها یک نفر باشد. الان در هر بازی فرد متفاوتی مسئول بررسی تصاویر است و همین باعث شده در تصمیمات گرفته شده ثبات وجود نداشته باشد. در یک بازی فردی از آمریکای جنوبی در این اتاق می نشیند و در بازی دیگر یک فرد از اروپا و یا آسیا در این اتاق می نشیند.  همین منجر به بی ثباتی شده است.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد بلاتر از نحوه استفاده از کمک داور ویدیویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..