تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی سامانه پاسخگویی شکایات وزارت علوم

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی شکایات وزارت علومفریدون جعفری‌ مدیر کل دفتر بازرسی‌ و پاسخگویی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از به کارگیری سامانه پاسخگویی به شکایات در سایت وزارت علوم خبر داد و گفت: این سامانه یکی از بزرگترین و مهمترین سامانه‌های شکایات اساتید و دانشجویان محسوب می شود که دانشجویان می‌توانند از این طریق شکایات خود را غیر‌حضوری  به ثبت برساند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبه کارگروه‌ ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم و در راستای افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایات مردمی، این سامانه به بهره‌برداری رسید‌.

مدیر کل دفتر بازرسی‌ و پاسخگویی وزارت علوم تصریح کرد: از این پس اساتید می‌توانند با مراجعه به این سامانه مستندات، شکایت یا اعتراضات‌ خود را در این سامانه بارگذاری‌ کرده و مجد‌داً از طریق همین سامانه موضوع خود را رسیدگی کنند.

کاهش حجم مراجعات حضوری حضوری به وزارت علوم

جعفری اضافه کرد: راه‌اندازی این سامانه نقش مهمی در کاهش مراجعات حضوری مردم و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنان دارد و از این طریق می‌توان پیگیری و درخواست‌ها نیز با دقت بالاتر و سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی یادآور شد: این سامانه کمک می‌کند که زمینه مساعد برای توجه به حقوق شهروندی افراد در نظر گرفته شود و این امکان برای تمامی کسانی که با وزارت علوم مرتبط هستند، وجود دارد تا  در این سامانه شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی سامانه پاسخگویی شکایات وزارت علوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..