تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع کرواسی: آرژانتینی ها مثل دخترها گریه می‌کردند

سیمه ورسالیکو، مدافع کرواسی پس از بازی با آرژانتین و پیروزی 3-0 تیمش مدعی شد که بازیکنان آرژانتین مثل دخترها گریه می‌کردند.

به گزارش شما نیوز ، کرواسی با گل‌های ربیچ، مودریچ و راکیتیچ موفق شد 3-0 شاگردان سامپائولی را در هم بکوبد. ویلی کابایه رو، اشتباه عجیبی روی گل اول کرواسی داشت که همین موضوع شیرازه آرژانتین را به هم ریخت و شرایط برای آلبی سلسته دشوار شد. پس از بازی، خورخه سامپائولی گفته بود که تیمش بر بازی مسلط بوده که با واکنش جالب ورسالیکو همراه شد.

 

 

 

 او گفت:" نمی‌دانم او چه بازی را تماشا کرده است. من فقط دیدم آرژانتینی ها روی زمین افتاده اند و گریه می‌کنند. موقعیت‌های بهتر و بهتر می‌شدند. آرژانتین باید مقابل نیجریه خوب کار کند تا به دور بعد برسد، البته اگر صعود کنند."

 

آرژانتین با یک امتیاز در رده سوم جدول گروهش قرار دارد و باید منتظر نتیجه دیدار ایسلند نیجریه بنشیند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع کرواسی: آرژانتینی ها مثل دخترها گریه می‌کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..