تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش کنگره آمریکا برای توقف فروش اف 35 به ترکیه

­به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیته ای در مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه لایحه ای تصویب کرده است که شامل بندی می شود که اگر ترکیه برنامه خرید سامانه پدافند موشکی اس 400 را از روسیه متوقف نکند، از فروش جنگنده های اف 35 به این کشور جلوگیری می شود.

در صورت تبدیل شدن این لایحه به قانون، این اقدام باعث می شود تا زمانیکه وزارت امور خارجه آمریکا تایید نکند که ترکیه پدافند های موشکی روسیه را نمی خرد و آنها را نمی پذیرد، از انتقال جنگنده های اف 35 به ترکیه جلوگیری کند.
این آخرین تلاش نمایندگان کنگره برای تحت فشار قرار دادن متحد خود در ناتو است تا برنامه اش برای خرید پدافندهای موشکی روسیه را عملی نکند.

کریس ون هولن، سناتور دموکرات که از این لایحه حمایت کرده است در بیانیه ای گفت: ”خرید ترکیه از هر دو طرف به روس ها اجازه می دهد تا قابلیت های اف 35 را بسیار راحت تر ارزیابی کنند و با شناسایی آسیب پذیری ها از آنها سوء استفاده کنند. این موضوعی غیرقابل قبول است.“

این لایحه باید مورد تایید کامل مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا قرار گرفته و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آن را به امضا برساند تا در نهایت به قانون تبدیل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش کنگره آمریکا برای توقف فروش اف 35 به ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..