تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات همراه اول در اینترنت عید فطر از مصادیق مجرمانه است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: اقدامات همراه اول در اینترنت عید سعید فطر و برخی قرعه‌کشی‌های قلابی از مصادیق جرم بوده و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در مورد اینترنت ۱۲۰ گیگابایتی روز عید سعید فطر که سبب متضرر شدن عده‌ای از مردم شد نامه‌ای به نماینده همراه اول در استان قزوین نوشته شده که اگر این موضوع را سریع حل نکنید برای کل همراه اول اعلام جرم می‌کنیم.

اقدامات همراه اول در اینترنت عید فطر از مصادیق مجرمانه است

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین تصریح کرد: همچنین در برخی از موارد پیامکی مبنی بر اینکه شما در فلان قرعه کشی برنده شده‌اید و برای دریافت جایزه باید عدد یک را به این شماره ارسال کنید می‌آید و ماهانه ۳۰۰ هزار تومان به فیش وی اضافه می‌شود در صورتی که چنین قرعه کشی وجود ندارد.

صادقی‌نیارکی خاطرنشان کرد: این موضوع توسط دستگاه قضایی پیگیری می‌شود در صورتی که شاکی خصوصی داشته باشیم حتما این موضوع را پیگیری کرده و همراه اول را به دادگاه احضار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در این زمینه ما همراه اول را تحت فشار گذاشته و حساسیت ملی هم ایجاد کرده‌ایم، به دادستان کل، رئیس قوه قضائیه و دولت نامه نوشته‌ایم که این موضوع را پیگیری کرده تا مردم به حقوق تضییع شده خود برسند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/پ

سرانجام بسته اینترنتی جعلی عید فطر چه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات همراه اول در اینترنت عید فطر از مصادیق مجرمانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..