تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با کمک استارت آپ‌ها، دیگر نگران مشکلات درسی خود نباشید

فصل امتحانات را به کمک اساتید برجسته بگذرانید/ دیگر نگران مشکلات درسی خود نباشید، استارت آپ‌ها به کمک شما آمدندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و طرح‌های استارت آپ‌ها بپردازد.

با شروع فصل امتحانات دانشجویان و دانش آموزان بیش از هر زمان دیگری به فکر تکمیل  جزوه‌های درسی خود می‌افتند  و اگر در درسی هم مشکل دارند با گرفتن معلم خصوصی مشکل خود را برطرف کنند.

به تازگی یکی از استارت آ‌پ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که هم به کمک دانش آموزان می‌آید و هم برای اساتید اشتغال‌زایی می‌کند.

اساتید محله خود را به آسانی پیدا کنید

در این استارت آپ‌ دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند اساتید برجسته شهر خود را پیدا کنند و با بهترین قیمت در کلاس خصوصی این اساتید شرکت کنند، از جمله ویژگی‌های مثبت این سامانه دسترسی آسان به اساتید نزدیک محل زندگی است،همچنین  می‌توان رزومه، قیمت، ویدئوهای تدریس معلم و نظر دیگر شاگران درباره یک استاد را خواند و سپس معلم خصوصی خود را انتخاب کرد و پس از توافق مکان و زمان کلاس  را آغاز کند.

در این سامانه معلم‌ها در تمام رشته‌های تحصیلی حضور دارند و شما می‌توانید برای هر درسی که خواستید معلم انتخاب کنید، البته در برابر رزومه معلم، یک نظرسنجی قرار گرفته که به کمک این نظرسنجی می‌توان از میزان کیفیت یک استاد باخبر شد.

در حال حاضر بیش از هزار استاد در این سامانه عضو هستند و به تدریس دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و کنکور می‌پردازند؛ همچنین در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه می‌توان اساتید خبره را انتخاب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با کمک استارت آپ‌ها، دیگر نگران مشکلات درسی خود نباشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..