تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پمپئو: مردم ایران شایسته احترام هستند

خبرگزاری تسنیم: «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا با بیان ادعاهای اثبات‌ نشده، مواضع ضدایرانی خود را علیه کشورمان تکرار کرد.

پمپئو که با انتشار نموداری مبهم و غیرمستند مدعی گسترش اعتراضات در ایران از زمان روی کار آمدن «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در ایران شده بود بامداد جمعه طی پیامی در توئیتر ادعا کرد از زمان «تظاهرات‌های ژانویه» تعداد زیادی در ایران دستگیر شده‌اند!

وزیر خارجه آمریکا این بار هم اشاره‌ای به اینکه منبع این آمار ادعایی چیست، نکرد.

او که بارها در سخنانی توهین آمیز ایرانیان را مورد خطاب قرار داده بود، در واکنشی متناقض نوشت: «مردم ایران به خاطر حقوق بشری‌شان، شایسته احترام هستند.»

اشاره وزیر خارجه آمریکا به موضوع «حقوق بشر» در حالی صورت گرفته که دولت ترامپ در روزهای اخیر به دلیل جدا کردن والدین مهاجر از فرزندانشان در مرزهای آمریکا به شدت مورد سرزنش مجامع بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پمپئو: مردم ایران شایسته احترام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..