تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریشه‌های بسیج در آموزه‌های قرآنی است/ دشمن به رشد و پیشرفت ایران خوش بین نیست

؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بسیج اساتید به مناسبت روز شهادت شهید چمران نامگذاری شده است، گفت: باید برنامه‌‌ریزی‌های دقیقی داشته باشیم تا به واسطه آن متوجه شویم چگونه می‌توان خصلت‌های شهید چمران را در خود تقویت کنیم.

بسیج به اهداف خود خواهد رسید

رهبر با بیان اینکه بسیج شجر‌ه طیبه است، اظهار کرد: ریشه‌های بسیج در آموزه‌های قرآنی است و امام (ره) با تیزبینی و آینده‌نگری زیست بومی را طراحی کرده‌اندکه امروز نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی راه خود را پیدا کرده است.

وی درباره کاربردهای سازمان بسیج اظهار کرد: کاربرد اولیه این سازمان در حوزه نظامی بود اما امروز به جایگاهی رسیده است که در راستای تمدن اسلامی به جان دشمنان رعشه انداخته است.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص سنگ‌اندازی‌های کشورهای غربی برای مقابله با سازمان بسیج بیان کرد: بسیاری از دشمنان اسلام به دنبال این هستند که اجازه ندهند سازمان بسیج در کشورهای همسایه به وجود آید و موانع جدی در برابر این راه به وجود آورده‌اند اما این سازمان و حرکت ما را به کلیه اهداف خود می‌رساند.

رهبر با اشاره به اسلام تمدن ساز اظهار کرد: اکنون اسلام هدف خود را پیدا کرده است و مؤلفه‌های قدرت ملی باید توسط بسیج تقویت شوند و باید درصدد تعصب ملی و ضربه‌زدن به دشمن برنامه‌ریزی‌های متعددی داشته باشیم.

وی با اشاره به اولین مؤلفه قدرت ملی گفت: علم و فناوری مهمترین مؤلفه‌ای است که باید آن را تقویت کنیم، دشمن به رشد و پیشرفت ایران خوشبین نیست و نمی‌خواهد که کشور ما در مرزهای دانش قرار بگیرد و مصداق این انحصار هم در دنیای استکبار و به رهبری آمریکا است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه بسیج اساتید در عرصه علم و فناوری قدم‌های خوبی برداشته است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد باید تمام امکانات خود اعم از نیروی انسانی، تجهیزات نیروی انسانی خود را راستای مؤلفه علم و فرهنگ به کار گیرد و در این راه سازمان بسیج اساتید و واحدهای دانشگاهی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

لازمه توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی

وی با اشاره به مؤلفه‌های دیگر ملی بیان کرد: فرهنگ یکی دیگر از مؤلفه‌هایی است که باید به آن توجه کنیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تهاجم فرهنگی برای ریشه زدن به انقلاب وارد کشور می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: امروز دشمن بر روی 2 قشر جوانان و زنان با تمام قدرت کار می‌کند و اولین برنامه او گسترش یأس و ناامیدی و لاابالی گری در میان جوانان است.

رهبر با اشاره به درخواستی که از بسیج اساتید دارد گفت: از بسیج اساتید می‌خواهم  اعتماد به نفس جوانان را بالا ببرند و بدانند که قوه عاقله این کشور جوانانی هستند که می‌توانند آینده را بسازند.

وی با اشاره به مؤلفه‌ دیگر ملی اظهار کرد: اقتصاد برای کشور اهمیت بسیاری دارد امروز شاهد این هستیم که دشمنان ما به دنبال تضعیف قدرت ملی هستند، آنها با زمینه‌سازی‌های فرهنگی به دنبال براندازی مؤلفه‌های قدرت ملی از جمله اقتصاد هستند و اقتصاد و اشغال افراد را هدف قرار داده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌ها و از طریق شناسایی مسائل و مشکلات باید مسائل کشور را حل کنیم، امروز دانشگاه آزاد آمادگی دارد تا حل مسائل و مشکلات را به بسیج اساتید بسپارد.

بسیج اساتید به صورت زنجیره‌وار در کنار یکدیگر کار می‌کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریشه‌های بسیج در آموزه‌های قرآنی است/ دشمن به رشد و پیشرفت ایران خوش بین نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..