تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر احتمالی از گلکسی اس ۱۰ لو رفت

تصویر احتمالی از گلکسی اس ۱۰ لو رفت

سال آینده میلادی دهمین نسل از سری گوشی‌های گلکسی اس عرضه می‌شود. طبق گزارش‌ها برای این گوشی می‌توانیم انتظار طراحی نوآورانه‌ای را داشته باشیم و با توجه به فروش نه‌چندان بالای گلکسی اس ۹، گویا سامسونگ تصمیم دارد این گوشی را در ماه ژانویه معرفی کند. روز گذشته، تصویری منتشر شد که گفته می‌شود مربوط به گلکسی اس ۱۰ است.

البته این منبع اشاره‌ی مستقیمی به این گوشی نکرده و تنها به ذکر عبارت beyond بسنده کرده است؛ بر اساس منابع مختلف، اسم رمز این گوشی سامسونگ، beyond است.

در قسمت فوقانی هیچ حاشیه یا بریدگی‌ای دیده نمی‌شود. حاشیه‌ی پایینی هم بسیار باریک و تقریبا برابر با حاشیه‌ی دیگر بخش‌های نمایشگر است.

در این تصویر، شاهد نمایشگر بسیار کم‌حاشیه‌ای هستیم. در قسمت فوقانی هیچ حاشیه یا بریدگی‌ای دیده نمی‌شود. حاشیه‌ی پایینی هم بسیار باریک و تقریبا برابر با حاشیه‌ی دیگر بخش‌های نمایشگر است. در ضمن در جلوی گوشی هیچ سنسور مشهودی وجود ندارد و احتمالا دوربین سلفی این گوشی مانند گوشی Oppo Find X. به‌صورت کشویی از بدنه‌ی گوشی بیرون می‌آید.

در ضمن باید انتظار بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر هم داشته باشیم. همچنین طبق خبر‌های پراکنده، این گوشی از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مشابه فیس آی‌دی هم بهره می‌برد.

پیش از این گزارش‌هایی مربوط به استفاده‌ی این گوشی از نمایشگر ۶.۲ اینچی قادر به پخش صدا منتشر شده بود. چنین نمایشگری دیگر مشکل مربوط به تعبیه‌ی اسپیکر مکالمه را برطرف می‌کند. علاوه بر این، طبق این تصویر، گویا در سمت چپ این گوشی دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی و تنظیم صدا و در سمت راست آن دکمه‌ی پاور تعبیه شده است.

با توجه به اینکه حداقل ۶ ماه تا معرفی گلکسی اس ۱۰ فاصله داریم، این تصویر می‌تواند غیرحقیقی باشد و حتی اگر تصویری از نمونه‌ی اولیه‌ی این گوشی باشد، تا زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ احتمالا تغییرات دیگری بر طراحی آن اعمال می‌شود. با این وجود، اگر سامسونگ بتواند تولید انبوه چنین گجت جذابی را عملی کند، احتمالا شاهد فروش بالای این گوشی خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر احتمالی از گلکسی اس ۱۰ لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..