تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل ۲۳ پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری

گروه اجتماعی - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در سال جاری در استان ۴۵ پروژه بزرگ تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که از این تعداد ۲۳ پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز تکمیل و احداث خواهد شد.

تکمیل ۲۳ پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شهریار فولاد‌وند، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، ظهر ۳۱ خردادماه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی اظهار کرد: در این جشنواره به موضوع خیرین مدرسه‌ساز از دو منظر توجه می ‌کنیم یکی توسعه فرهنگ خیری است که در درون خود مهرورزی و عطوفت نسبت به هم‌نوع را همراه دارد و دیگری رفع نیازمندی‌های آموزش و پرورش استان در این بخش است.
وی ادامه داد: بسیاری از نیازمندی‌های آموزش و پرورش توسط خیرین نیک‌اندیش حل سده است ، امروز هم بخش‌هایی که نمی‌بایست مورد حمایت آموزش و پرورش قرار گیرد هم به استمرار و کمک خیرین نیاز دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: یک هزار و ۷۰۰ خیر مدرسه‌ساز ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس استان را تعهد کرده و انجام می‌دهند.
فولادوند گفت: در مجموعه تعهدات در سال‌های گذشته بیش از ۵۸۰ فضای مختلف توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده است که در شاخه‌های مختلف تربیتی، آموزشی و ورزشی تقسیم می‌شود.
وی افزود: در طی سال‌های گذشته دو هزار و ۷۰۰ کلاس درس توسط خیرین تعهد و احداث شده است.
مدیر آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: امسال در مجموع جشنواره بیستم خیرین مدرسه‌ساز در سطح استان مرکزی بیش از ۵۲ پروژه خیری به مساحت ۵۵ متر مربع زیربنا با اعتباری ۵۸ میلیارد تومان در دست پیگیری داریم که در حال انجام است که نزدیک به ۳۸۰ کلاس درس در قالب‌های مختلف آموزشی و فضاهای کمک آموزشی در حال احداث هستند.
فولادوند گفت: در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ها استان مرکزی که سال گذشته برگزار شد، نزدیک به ۴۲ میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین تعهد شد. با ‌ای صورت گرفته نزدیک به ۵۰ درصد این تعهدات تحقق پیدا کرده است .
وی بیان کرد: با توجه به رویکرد جشنواره بیستم نسبت به نیک‌اندیشان جوان، خیرین جوان امسال در عرصه‌های مختلف آموزش و پرورش ورود پیدا کردند، امیدوار هستیم نسبت به سال گذشته شاهد تعهد هرچه بیشتر خیرین در قسمت ساخت مدارس استان باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان مرکزی با توجه به رویکرد کمبود فضای آموزشی و نیاز‌هایی که برای رفع مدارس دو نوبته و حذف آن نیازمند این هستیم تعداد نزدیک به ۲۰۰ مدرسه در سطح استان کلید بزنیم که بتوانیم فضاهای غیر‌ایمن را از ناوگان آموزش و پرورش خارج کنیم .
فولادوند افزود: در سال جاری در استان ۴۵ پروژه بزرگ تحویل آموزش و پرورش خواهد بود که از این تعداد ۲۳ پروژه توسط خیرین مدرسه‌سازتکمیل و احداث خواهد شد.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل ۲۳ پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..