تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: بَرنده، هواداران واقعی ایران هستند/ آرزو می‌کنم رونالدو را از جام جهانی حذف کنیم

کی روش: ما رویا را به واقعیت تبدیل کردیم/برنده واقعی هواداران ایران هستندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط زنده با برنامه 2018 «ویژه برنامه جام جهانی 2018 روسیه» گفت: برنده واقعی هواداران واقعی تیم ملی ایران هستند که همیشه حامی تیم ملی و بازیکنان بودند. آرزو و رویای ما همچنان ادامه دارد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او تصریح کرد: بیشتر کارشناسان این حق را برای ما قائل نبودند که چنین رویایی بزرگی «صعود به دور دوم جام جهانی» داشته باشیم، اما ثابت کردیم می‌توانیم این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: تمجید بازیکن مشهور فوتبال از کی‌روش اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: برخی از افراد و کارشناسان نمی‌خواستند و دوست نداشتند ما چنین نتایجی درخشانی کسب کنیم. خوشحالم که بگم هواداران واقعی ایران همیشه برنده و پیروز هستند.

کی روش اظهار کرد: راهمان سخت است و اگر کار آسانی در پیش داشتیم در ایران می‌ماندیم و در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردیم. برای ما هم راحت بود که در تهران بمانیم و در پارک قدم بزنیم.

او در مورد دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال خاطر نشان کرد: من در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران هستم و آرزو می‌کنم رونالدو را از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حذف کنیم.

کی روش گفت: من آدم سخت گیری نیستم، اما وقتی با افراد مختلف کار می‌کنید باید از آن‌ها بهترین عملکردشان را طلب کنید. تمام آدم‌ها از دوران نوزادی دوست دارند همه چیز شیرین و راحت باشد، اما برخی مواقع مادران به ما روحیه مبارزه تزریق می‌کنند. همیشه به بازیکنان می‌گویم تا لحظه شروع بازی باید هزار درصد توانتان را به کار گیرید و پس از سوت داور از بازی لذت ببرید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: غیر ممکن‌ها از همین جا ممکن می‌شود و شما گاهی می‌توانید به کره ماه سفر کنید.

او خاطر نشان کرد: موضوع اصلی این است که تیم ملی باید پرستیژ داشته باشد و هیچکس صاحب پیراهن تیم ملی ایران نیست بلکه می‌تواند آن را فقط تن کند.باید برای آماده سازی بازیکنان برای جام ملت‌ها مسیر سیستماتیک داشته باشید. مهم‌ترین و انفجاری‌ترین فرمول برای موفقیت یک تیم کاراکتر و شخصیت بازیکنان است. اگر برنامه من اجرا می‌شد بازیکنان با بلوغ بیشتری راهی جام جهانی می‌شدند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی بیان کرد: هیچ وقت دوست ندارم از تغییر نسل حرف بزنم بلکه صحبت من همیشه پیشرفت بازیکنان است. می‌خواهم در این لحظه خاص از بازیکنان، مربیان، مسئولان و هواداران واقعی تیم ملی که برای صعود به جام جهانی به ما کمک کردند تشکر کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: بَرنده، هواداران واقعی ایران هستند/ آرزو می‌کنم رونالدو را از جام جهانی حذف کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..