تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر ظاهر پویول برای فردوسی پور

سرانجام کاملا مشخص شد که کارلوس پویول به خاطر مشکلات ظاهری اش اجازه حضور در رسانه ملی را نداشته است.

ظاهر پویول، مانع از حضور او در استودیو 2018

روز گذشته در حالی که دوست داران فوتبال منتظر حضور کارلوس پویول در برنامه 2018 به مناسبت بازی ایران و اسپانیا بودند، در نهایت این اتفاق نیفتاد.

گویا مدیران رسانه ملی در آخرین لحظات و در حالی که کارلوس پویول در تهران حضور یافته بود، به او اجازه حضور در این برنامه تلویزیونی را ندادند.

کارلوس پویول که برای تفسیر بازی ایران - اسپانیا به ایران سفر کرده بود بعد از لغو برنامه تلویزیونی‌اش در اولین اظهار نظر خود در این خصوص گفت:« به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری امکان حضور در برنامه را ندارم.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر ظاهر پویول برای فردوسی پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..