تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی برزیل - کاستاریکا؛ امید برای کسب اولین برد

به گزارش شما نیوز ، بعد از توقف در روز اول مسابقات مقابل سوئیس که با عملکرد نه چندان خوب یاران تیته همراه شد، حالا سلسائو امیدوار است تا بتواند مقابل کاستاریکا جبران کند و به اولین برد خود برسد.خبر خوب برای تیته و هواداران فوتبال برزیل این است که نیمار به تمرینات بازگشته است، ستاره پاریسن ژرمن که حضورش در جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار داشت، بالاخره خودش را به جام ۲۱ رساند و در بازی اول هم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت ولی به دلیل مصدومیتی که اخیراً در تمرینات برایش پیش آمد، ۱-۲ جلسه تمرینی را از دست داد ولی حالا خبر رسیده که مشکلی برای همراهی تیم ملی کشورش در بازی دو جام ندارد.

در آن سمت زمین، کاستاریکا که روز نخست با نتیجه خفیف ۱-۰ مقابل صربستان شکست خورد، با باخت در این مسابقه، احتمالاً با جام خداحافظی خواهد کرد. این در شرایطی است که صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی دوره قبل، انتظارات را از این تیم شگفتی ساز جام بیستم بالا برده است، اما در هر صورت آن ها در روز نخست مغلوب ضربه آزاد تماشایی کولاروف شدند و ۱-۰ زمین را ترک کردند.

این مسابقه روز جمعه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه Krestovsky از گروه پنجم مسابقات انجام می شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

برزیل: آلیسون، دنیلو، تیاگو سیلوا، میراندا، مارسلو، کاسیمیرو، پائولینیو، ویلیان، کوتینیو، نیمار، ژسوس

کاستاریکا: ناواس، کالوو، دوارته، آکوستا، گونزالز، گامبوا، بورخس، گوژمان، روئیز، ونگاس، اورنا

نکات خواندنی؛

این سومین جدال دو تیم در جام های جهانی، دو پیروزی برای برزیل در جام جهانی ۱۹۹۰ با نتیجه ۱-۰ و برد ۵-۲ در جام جهانی ۲۰۰۲.

برزیل نه مسابقه از ده مسابقه اخیرش را مقابل کاستاریکا پیروز شده است، یک شکست در بازی دوستانه سال ۱۹۶۰.

برزیل در شب نخست مقابل سوئیس برای ششمین مسابقه متوالی در جام های جهانی، گل خورد. آخرین بار ان ها در بازی دوم دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، مقابل مکزیک کلین شیت کردند.

تنها برد کاستاریکا مقابل تیم های آمریکای جنوبی به جام جهانی قبلی بر می گردد که ۳-۱ اروگوئه را شکست دادند.

فلیپه کوتینیو در بازی با سوئیس یازدهمین گل ملی خود را به ثمر رساند، ۵ گل از این ۱۱ گل از بیرون محوطه رقم خورده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی برزیل - کاستاریکا؛ امید برای کسب اولین برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..