تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ایران| "موشک کایت"؛ پخش

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، از جمله دستاوردهای جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تولید انواع موشک‌ها و بمب‌های هواپرتاب برای استفاده روی انواع جنگنده‌ها است.

بیشتر بخوانید: 

فرمانده جدید پایگاه هوایی شیراز منصوب شدساخت ایران| موشک هدایت شونده "زوبین" + عکس

یکی از این دستاوردها "موشک کایت" است. این موشک در حقیقت یک پخش کننده ریز مهمات است که قابل نصب روی جنگنده‌های F-4 و F-5 است.

این موشک که به دست متخصصان نیروی هوایی ارتش طراحی و تولید شده است، موشکی مکعبی شکل است که می‌تواند 172 بمب کوچک را با خود حمل کند. موشک کایت از پیشرانه موشک ماوریک استفاده می‌کند و بردی معادل 15 کیلومتر دارد. این موشک همچنین قابلیت حمل و پرتاب چف و فلر را نیز دارد.

این موشک برای انهدام مواضع پهن شده دشمن، باند فرودگاه‌ها، مراکز تجمع و پشتیبانی، انبارهای مهمات و تجمع نفرات دشمن بسیار مناسب است.

نمونه بمبی که موشک کایت با خود حمل می‌کند

بارگذاری ریز مهمات در موشک کایت

نصب موشک کایت رو جنگنده F-4

نصب موشک کایت رو جنگنده F-4 

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ایران| "موشک کایت"؛ پخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..