تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مروری بر نتایج روز هشتم جام جهانی ۲۰۱۸

برترین ها: روز هشتم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با سه دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های فرانسه و کرواسی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و آرژانتین در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفت.

در گروه C مسابقات و در اولین دیدار استرالیا و دانمارک به تساوی یک بر یک رسیدند تا سرنوشت صعود یکی از این دو تیم به بازی سوم کشیده شود.

(خلاصه بازی)

(شرح بازی)

در دیگر  دیدار این گروه، فرانسه با یک گل بر پرو غلبه کرد و با شش امتیاز به یک هشتم نهایی صعود کرد و پرو بدون امتیاز هم حذف شد.

(خلاصه بازی)

(شرح بازی)

در گروه D این مسابقات هم آرژانتین با لیونل مسی با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب یاران لوکا مودریچ در تیم کرواسی شد تا سرنوشت صعودش به اما و اگر کشیده شود. کرواسی هم با 6 امتیاز به مرحله حذفی صعود کرد.

(خلاصه بازی)

(شرح بازی)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مروری بر نتایج روز هشتم جام جهانی ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..