تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصتی که از شجاعی دور شد

 وب سایت نود: مسعود شجاعی با بازی در دیدار مراکش، با حضور در ۳ جام‌جهانی توانست رکورددار بیشترین حضور در جام‌جهانی در تاریخ تیم ملی ایران شود.ولی این بازیکن می‌توانست عنوان بیشترین بازی ملی در جام‌جهانی را به نام خود کند.

در تاریخ تیم ملی ، مهدی مهدوی‌کیا و آندو تیموریان با ۶ بازی رکورددار بازی در جام‌جهانی هستند. مسعود شجاعی در ۲ حضور قبلی خود مجموعا در ۴ دیدار بازی کرده بود و در صورتیکه در هر ۳ بازی مرحله مقدماتی بازی می‌کرد با ۷ بازی این رکورد را نیز تصاحب می‌کرد.

مسعود شجاعی در صورتی که فرصت بازی برابر پرتغال را پیدا کند با رکورد ۶ بازی در جام جهانی برابر می‌شود و تنها در صورتی می‌تواند امیدوار باشد که از این رکورد عبور کند که ایران به از مرحله گروهی صعود کند و به این بازیکن بازی داده شود.

البته مسعود شجاعی تنها نیست و احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش در بازی با اسپانیا به حد نصاب ۵ بازی در جام جهانی رسیدند و مانند شجاعی در صورت صعود ایران میتوانند در این رکودشکنی شرکت داشته باشند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصتی که از شجاعی دور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..