تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظرسنجی توییتری کاسیاس درباره بازی امشب +عکس

نظرسنجی توییتری کاسیاس درباره بازی امشب +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایران و اسپانیا تاکنون هیچ مسابقه‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. همچنین این مسابقه هفتمین بازی ایران با تیم‌های اروپایی در جام جهانی است. یک تساوی و ۵ شکست حاصل عملکرد ایران برابر تیم‌های اروپایی بوده است. تنها تساوی ایران مقابل اسکاتلند در سال ۱۹۷۸ رقم خورد.

بازی تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. به همین منظور ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق تیم ملی اسپانیا با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نظرسنجی برنده دیدار امشب اسپانیا و ایران را گذاشت و یک کاربر ایرانی هم در زیر پست این دروازبان معروف نوشت:

"ایران شیره مثل شمشیره/اسپانیا موشه مثل خرگوشه"

نظرسنجی توییتری کاسیاس درباره بازی امشب +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظرسنجی توییتری کاسیاس درباره بازی امشب +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..