تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی مهدی رحمتی برای روزبه چشمی + عکس

پست اینستاگرامی مهدی رحمتی برای چشمی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزبه چشمی این روزها یکی از مورد توجه ترین بازیکنان حاضر در تیم ملی است که از سوی کارلوس کی روش نیز به نام مدرن‌ترین مدافع 10 سال اخیر فوتبال ایران معرفی شد. او که در آخرین اردوی تیم ملی موفق شد خود را به عنوان یکی از نفرات نهایی سرمربی تیم ملی برای حضور در جام جهانی تثبیت کند در نهایت توانست مسافر روسیه شود و در اولین بازی تیم ملی برابر مراکش نیز به میدان برود.

اما مدافع استقلالی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی خوب خود در بازی اول، با اتفاقی ناگوار ادامه بازی های جام جهانی را از دست داد. او در تمرین روز یکشنبه دچار آسیب دیدگی عضلانی شد که پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی مشخص شد این بازیکن در بازی‌های آینده قادر به همراهی تیم ملی در جام جهانی نیست اما تا پایان رقابت‌های جام جهانی در کنار تیم ملی باقی خواهد ماند و در حال حاضر به سرعت درمان و ریکاوری خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی آغاز کرده است.

به همین منظور سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و کاپیتان کنونی باشگاه فوتبال استقلال تهران با انتشار تصویری از خود در کنار چشمی در صفحه اینستاگرامش  به  مدافع تیم ملی دلداری داد.

سید مهدی رحمتی در اینستاگرام نوشت:

"تو سخترین مصدومیت رو پشت سر گذاشتی و قوی تر از قبل برگشتی، باز هم برمیگردی دوستداشتنی. محکمتر و قوی تر از قبل"

پست اینستاگرامی مهدی رحمتی برای چشمی + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی مهدی رحمتی برای روزبه چشمی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..