تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Executioners 2018

زیرنویس فیلم The Executioners 2018 هماهنگ با تمام نسخه ها دانلود زیرنویس فارسی The Executioners 2018 با لینک مستقیم

زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه : WEB-DL | DVDRip

ژانر : ترسناک | هیجان انگیز

امتیاز : ۳.۷/۱۰

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید …

خلاصه داستان :

داستان فیلم در مورد ۴ دوست زن می باشد که برای آخر هفته به کابینی ساحلی می روند اما بزودی متوجه می شوند که تنها نیستند. مزاحمان ماسک دار سعی می کنند آن ها را گروگان بگیرند اما با مبارزه این ۴ دوست مواجه می شوند. در سرنوشت آن ها آمده است که قربانی باشند یا جلاد؟

داستان انگلیسی :

When four female friends go on a retreat to a secluded lakeside cabin, they soon realize they’re not alone. Masked intruders try to take them hostage, but as they fight back, the friends get a taste for something more than the will to survive. Will their fate be as victim or executioner

دانلود زیرنویس فیلم The Executioners 2018

دانلود زیرنویس فارسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Executioners 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..