تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Turbo Download Manager Mod 5.18 – برنامه مدیریت دانلود توربو اندروید

دانلود امروز 1+

آخرین آپدیت پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

5

نسخه 5.18

دوست داشتن 9

Turbo Download Manager v5.18 Mod – برنامه مدیریت دانلود و افزایش سرعت دانلود مخصوص اندروید !
نسخه آنلاک و مود و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما عزیزان فارسرویدی

Turbo Download Manager Mod یک اپلیکیشن مدیریت دانلود عالی برای اندروید است که با آن می توانید فایل ها را تا 5 برابر سریع تر از حالت معمولی (از طرق مرورگر) دانلود نمایید! این اپلیکیشن توسط استودیوی Point Blank به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و سازنده برای اینکه پولی از برنامه دربیاورد در برنامه اش تبلیغات قرار می دهد که ما در فارسروید هم اکنون قصد معرفی نسخه بدون تبلیغات (Ad-Free) ان را داریم! این دانلود منیجر از تمامی مرورگرهای معروف Dolphin Browser، Firefox، Skyfire، Boat Browser، Miren و حتی مرورگر پیش فرض گوشی پشتیبانی می کند و برای دانلود فایل از محیط اینترنت از طریق آن برروی لینک لمس طولانی کنید و گزینه Share Link را انتخاب کنید تا بتوانید با این مرورگر و با سرعتی چند برابر فایل ها را دریافت نمایید. این مرورگر امکان از سرگیری دانلود را نیز به کاربران می دهد و شما می توانید در زمان های مختلف یک فایل را دریافت کنید. اگر به دنبال یک مرورگر عالی، ساده، سریع و بدون تبلیغات هستید پیشنهاد ما به شما Turbo Download Manager می باشد که با مجموعه قابلیت هایش نظرتان را جلب میکند .

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Turbo Download Manager اندروید:

شتاب دهنده دانلود تا 5 برابر دانلود تمامی فایل ها با حجم نامحدود پشتیبانی از مرورگرهای وب (دلفین، فایرفاکس و غیره) ویژگی های Queue/Pause/Resume/Recover دانلود موازی فایل ها و بدون هیچ مشکلی کار کردن در پس زمینه حتی اگر صفحه گوشی خاموش باشد امکان تغییر خودکار نام فایل های دانلودی نمایش ریزعکس ها برای فیلم ها و تصاویر دانلودی امکان اضافه کردن لینک به صورت دستی برای شروع دانلود آپشن های کاربردی Normal/Turbo Mode محیط کاربری بسیار ساده و بدون هیچ تبلیغاتی!

اپلیکیشن Turbo Download Manager هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی بدون تبلیغات ان را برای اولین بار حضور شما کاربران معرفی می کنیم که برروی همه دستگاه های اندرویدی نصب و اجرا میشود ؛ ویژگی های مود اختصاصی که برای دانلود عرضه شده کامل ترین نسخه ی موجود در سطح اینترنت این نرم افزار است .

تغییرات نسخه ی v5.18 :

* بهینه سازیهای مختلف + رفع مشکلات مختلف برنامه.

Turbo Download Manager

Ads Removed
Sponsored banner layout removed
Remove all ads services and activities
All ads banner layout in tablet mode removed
Analytics disabled




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Turbo Download Manager Mod 5.18 – برنامه مدیریت دانلود توربو اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..