تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر محرومیت در کمین سه ستاره ایران

سه بازیکن تک اخطاره ایران در جدال حساس امشب مقابل اسپانیا باید دست به عصاتر از همیشه به میدان بروند تا با محرومیت از جام جهانی روبرو نشوند.


 
مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش یه بازیکن ایران مقابل مراکش بودند که از داور ترکیه ای اخطار دریافت کردند تا در بازی امشب با اسپانیا در کازان آرنا کمی محتاط تر از قبل به میدان بروند
در رقابت های جام جهانی قانون دو اخطاره بودن همچنان به عنوان یکی از قوانین انضباطی در دستور کار قرار دارد و این سه ستاره اگر مقابل اسپانیا از داور اروگوئه ای کارت زرد بگیرند جدال با پرتغال را از دست خواهند داد. اتفاقی تلخ که هیچ بعید نیست وداعی زودهنگام برای هر یک از آنها در جام جهانی رقم بزند چون مشخص نیست ایران بتواند جواز صعود به مرحله بعد را بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر محرومیت در کمین سه ستاره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..