تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش گرایی از مهم ترین نکات مدنظر رهبری در اقتصادمقاومتی است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در جشنواره مدرسه ساز و مدرسه یار عجب شیر، به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در کشور اشاره و بیان کرد: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب دانش گرایی است و این مهم از طریق نهاد آموزش و پرورش تحقق خواهد یافت که بیانگر اهمیت و جایگاه والای آن است.

به گزارش خبرگراری بسیج از آذربایجان شرقی، علی جلیلی خیرین مدرسه ساز را جهادگران تعلیم و تربیت دانست و افزود: ایران اسلامی با وجود خیرینی که در راستای اهداف خیر و پسندیده حرکت می کنند در فرهنگ و اعتقاد روز به روز پیشرفت می کند.
وی کرامت و بزرگ منشی افراد خیراندیش و خیرخواه جامعه را به اعمال پیامبران تشبیه کرد و یادآورشد: ارزش کار خیرین در دنیا و آخرت برای همیشه باقی خواهد ماند.
جلیلی ادامه داد: بی تردید هیچ واژه ای نمی تواند بزرگی و عظمت کار خیرین مدرسه ساز را معنا کند چراکه این افراد با عمل خیرخواهانه خود موجب رشد ، توسعه و پیشرفت علمی و فرهنگی شده و سرمایه ای جاودانی را برای خود رقم می زنند.
سرپرست فرمانداری عجب شیر نیز در این جشنواره همکاری مسوولان با خیرین را اولویت نخست شهرستان عنوان کرد و گفت: هیچ کار خیری نظیر مدرسه سازی نیست، چرا که در راستای فراگیری علم و دانش و انسان سازی در جامعه است.
عادل اصغرپور یادآور شد: ترغیب و جلب مشارکت خیرین و کمک به تجهیز مدارس و هوشمندسازی آنها از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی بابیان اینکه در زمان حاضر مشارکت خیرین در احداث فضاهای آموزشی امری مهم و ضروری است، افزود: دولت نیز توجه جدی به ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه سازی دارد و در این راستا تلاش می کند.
وی با بیان اینکه 10 مدرسه در عجب شیر به تخریب و نوسازی نیاز دارد گفت: کمک‌ های خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در کاهش مشکلات فضا‌های آموزشی دارد و توانسته تحول بزرگی در امر نوسازی مدارس ایجاد کند.
اصغرپور با تاکید بر اینکه 20درصد مدارس این شهرستان از سوی خیرین احداث شده است، افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان عجب شیر علاوه بر ساخت مدارس در زمینه تجهیز، نوسازی و تعمیرات مدارس نیز مشارکت داشته و خدمات قابل توجهی را تاکنون ارائه کرده اند.
وی اضافه کرد: باتوجه به کمبود فضاهای آموزشی و وجود مدارس تخریبی و فرسوده و همچنین کمبود اعتبارات در حوزه آموزش و پرورش، ورود خیرین مدرسه ساز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش گرایی از مهم ترین نکات مدنظر رهبری در اقتصادمقاومتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..