تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




90 درصد فعالیت‌ها در بهزیستی لرستان برون‌سپاری شد

مدیرکل سابق بهزیستی لرستان گفت: بالای ۹۰ درصد فعالیت‌ها برون‌سپاری شده‌اند، و این برون‌سپاری‌ها در راستای افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص و تحصیل‌کرده بوده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسداله حیدری  امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد: لرستان به عنوان یک استان کمتر توسعه یافته نیاز به تلاش و مدیریت جهادی داشت و بنابراین تلاش کردیم اهداف سازمان را در استان محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت خدمت سعی کردیم سبک مدیریت سنتی کنار گذاشته شود و با راه‌اندازی سیستم هوشمند مدیریت جلسات از روش‌های نوین برای اداره امور استفاده کنیم.

مدیرکل سابق بهزیستی لرستان با بیان اینکه گلوگاه فساد را در این سازمان بستیم، افزود: تلاش کردیم علاوه بر نظارت‌های برون سازمانی، نظارت‌های خودکنترلی نیز داشته باشیم.

حیدری ادامه داد: همچنین تلاش شد در حوزه کاری نشاط سازمانی وجود داشته باشد تا همکاران بتوانند از بهداشت روانی محیط نهایت استفاده را ببرند.

وی با اشاره به حضور عالمانه این سازمان در مجامع علمی اظهار داشت:برای نخستین بار بود که لرستان با دو مقاله علمی در همایش بین المللی حضور یافت.

مدیرکل سابق بهزیستی لرستان با بیان اینکه تلاش شد امانت‌دار خوبی برای سازمان باشم، گفت: تسهیلات بانکی به بنده داده شد اما با وجودنیاز استفاده نکردم و بدون هیچ چشم‌داشتی همواره اهداف سازمان را تا حد توان تحقق بخشیدم.

حیدری سازمان بهزیستی را مجموعه‌ای ناشناخته، بسیار پیچیده و تخصصی عنوان و تصریح کرد:این مجموعه با 184 ریز فعالیت تمام حوزه‌های زندگی فرد را از قبل تولد تا مرگ پوشش می‌دهد.

وی با ابراز اینکه در حوزه پیش‌گیری نیز دارای استراتژی هستیم گفت: اینکه به پیش‌گیری به‌عنوان راهکار و راهبرد استرازیک نگاه شده و برنامه‌ریزی‌ها حول محور آن انجام می‌شود، بسیار ارزشمند است.

مدیرکل سابق بهزیستی لرستان اظهار داشت: در پیش‌گیری از معلولیت‌ها از 73 درصد به 100 درصد رسیدیم، به‌نحوی‌که 120 هزار کودک لرستانی در حال حاضر غربال‌گری شده‌اند.

حیدری با تاکید بر اینکه بر خلاف آمارهای بیان شده آسیب‌های اجتماعی در حال کاهش است، افزود: لرستان رتبه آخر را در حوزه کودک‌آزاری دارد و از سال 94 آمار طلاق در این استان رو به کاهش است.

وی ادامه داد: درصد سازش در دعاوی نزدیک به 20 درصد است و تمامی دعاوی خانواده قبل از مطرح شدن در دادگاه در مراکز خدماتی بهزیستی عنوان و حل شوند.

مدیرکل سابق بهزیستی لرستان یادآور شد: در زمینه توان‌بخشی سال گذشته مقام نخست را کسب کردیم، طرح‌های سی‌بی‌آر روستایی کامل و اکنون به سی‌بی‌آر شهری وارد شده‌ایم.

حیدری با ابراز اینکه بالای ۹۰ درصد فعالیت‌ها برون‌سپاری شده‌اند، گفت: این برون‌سپاری‌ها در راستای افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص و تحصیل‌کرده بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «90 درصد فعالیت‌ها در بهزیستی لرستان برون‌سپاری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..