تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند، همچنین سالمندان که از جامعه هدف بهزیستی بوده نیاز به کمک‌های روحی، روانی و تامین شرایط سالم زندگی دارد.

به گزارش  خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه داشتن نیروهای توانمند و شایسته در سطح ملی و استانی یکی از سرمایه‌های ارزشمند برای لرستان است. اظهار کرد: مدیرانی که در سطح استان ارتقاء پیدا کردند در سطح ملی نیز درخشیدند و امیدواریم این مدیران با توانمندی‌ها و شایستگی‌های خود مسوولین استان را در پیگیری اهداف کمک و مشارکت کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه سازمان بهزیستی دارای وظایف پیچیده با ابعاد گسترده است، افزود: شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار برای حل مشکلات از اساسی‌ترین وظایف سازمان بهزیستی است.

امیری بیان داشت: می‌طلبد افرادی که در این مجموعه مشغول به‌کار هستند از نظر تخصصی، انرژی و توانمندی خود را برای رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی ارتقاء دهند.

وی بر ضرورت پیگیری مسکن خانواده‌های دارای معلول تاکید کرد و گفت: همچنین بایستی وضعیت این خانواده‌ها  از نظر تامین شغل و کمک‌های مالی و معنوی پیگیری شوند.

این مسوول اظهار داشت: زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند، همچنین سالمندان که از جامعه هدف بهزیستی بوده نیاز به کمک‌های روحی، روانی و تامین شرایط سالم زندگی دارد.

امیری گرایش به بخش خصوصی و واگذاری برخی فعالیت‌های بهزیستی به این بخش را موثر خواند و افزود: افراد توانمند می‌توانند سرمایه‌گذاری لازم را برای تامین زیرساخت‌های موردنیاز فعالیت‌ها را داشته باشند.

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولین را امری ضروری برشمرد و گفت: ما آمادگی داریم این موضوع را در سطح اماکن عمومی استان اجرایی کنیم.

وی همچنین در مورد تامین زمین مسکن معلولین خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی افراد نیازمند و فاقد مسکن را شناسایی کند تا در مواردی که نیاز بوده زمین در اختیار آن‌ها قرار داده شود، ضمن اینکه تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر آماده بوده و در صورت داشتن متقاضی می‌توان آن‌ها را واگذار کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..