تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درس تاریخ ظریف برای پامپئو

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار نسخه انگلیسی یادداشت خود در پاسخ به همتای آمریکایی‌اش، این مطلب را به مثابه درس تاریخ برای کسانی دانست که نمی‌خواهند از گذشته عبرت گیرند. صراط:

 محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در مقاله‌ای در پاسخ به همتای آمریکایی خود نوشت: «دولتی که برجام را زیر پا گذاشته، چگونه می‌تواند توقع داشته باشد که دوباره با آن دولت مذاکره شود؟.»

به گزارش تسنیم، ظریف امروز نیز در با انتشار لینک انگلیسی مقاله خود - در پاسخ به همتای آمریکایی خود - در توئیتر نوشت:

۱۵ دلیل که چرا سیاست آمریکا در قبال ایران و منطقه به بیراهه رفته است. کمی درس تاریخ برای آن‌ها که ثابت شده نمی‌خواهند از گذشته بیاموزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درس تاریخ ظریف برای پامپئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..