تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنوانسیون‌های بین‌المللی براساس تدابیر رهبر پیگیری می‌شود

درباره کنوانسیون‌های بین‌المللی نظر رهبر انقلاب را اخذ می‌کنیم و بر اساس تدابیری که ایشان دارند موضوعات را در مجلس پیگیری می‌کنیم.

به گزارش بولتن نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه 31 خرداد) و در حاشیه ششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی درباره اینکه با توجه به بیانان اخیر مقام معظم رهبری درباره معاهدات آیا لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در پارلمان مسکوت می‌ماند و یا این‌که قرار است مجلس قانون جدیدی وضع کند، گفت: حتما این را با رهبر معظم انقلاب در میان می‌گذاریم و نظر کامل‌شان را می‌گیریم براساس تدابیری که ایشان داشته باشند در مجلس پیگیری می‌کنیم.

وی درباره حضور تیم ملی در جام جهانی و بازی شب گذشته مقابل اسپانیا برای فوتبالیست‌ها آرزوی توفیق کرد.

رئیس مجلس درباره نقش شورای عالی استان‌ها در پیشبرد بهتر امور کشور، ادامه داد: بنده امروز در جلسه شورای عالی استان‌ها شرکت کردم و روحیه با نشاط و فعال و علاقه‌مند در آنها برای خدمت به مردم دیدم. پیشنهاداتی را مطرح نمودم و در نهایت شورای عالی استان‌ها بتواند ارتباط تنگاتنگی با مجلس داشته باشد.

لاریجانی با بیان این‌که «طرح‌ها و لوایح مورد نیاز شوراهای شهر و روستا در کمیسیون‌ها مربوط مورد بررسی قرار می‌گیرند»، افزود: برای منابع پایدار شهرداری‌ها نیز پیشنهادهایی داشتم که بنا شد در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد، البته ساز و کارهایی را مطرح کردم تا آن‌ها بتوانند در شرایط فعلی منابعی برای آن خلق کنند.

وی افزود: این موضوع مطرح شد که آیا چتر مدیریتی شوراها می‌تواند علاوه بر شهرداری‌ها در جاهای دیگر نیز گسترش پیدا کند؟ این موضوع به قانونگذاری و گفت‌وگو با شورای نگهبان احتیاج دارد که در صورت تعیین راه حلی فعالیت شوراها و شورای عالی استان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا قانون مدیریت یکپارچه اجرایی نمی‌شود؟ گفت: طرح نظام یکپارچه مدیریتی در مجلس مطرح است، این که چرا انجام نمی‌شود به دلیل تفسیر متفاوت در این زمینه است. شورای نگهبان به عنوان یک مفسر قانون اساسی درباره حوزه کاری شوراها و جایگاه وزرا تفسیری دارد که شاید نمی‌تواند با این تفسیر نظام یکپارچه مدیریتی را برای حوزه‌های مختلف مدیریتی ایجاد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنوانسیون‌های بین‌المللی براساس تدابیر رهبر پیگیری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..