تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 35 مؤسسه قرآنی سیستان و بلوچستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ برنامه‌های ایام تابستان در 35 مؤسسه قرآنی سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 35 مؤسسه قرآنی سیستان و بلوچستان

مهدی پور‌موسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام تابستان برنامه‌های ویژه ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان در حدود 35 مؤسسه قرآنی این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین این برنامه‌ها در 110 خانه قرآن روستایی و شهری سطح استان شامل برنامه‌های قرآنی و برپایی دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، مفاهیم و تفسیر و قرائت و همچنین دیگر دوره‌های فرهنگی و هنری و ورزشی اجرا می‌شود.

پورموسوی اعنوان کرد: این برنامه‌ها هم از سوی اتحادیه قرآنی و هم به صورت خودجوش از سوی تشکل‌های مردمی قرآنی سطح استان در تمام مقاطع سنی دختران و پسران اجرا می‌شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 35 مؤسسه قرآنی سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..