تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار ایرانی به جرم قاچاق مواد مخدر در گرجستان بازداشت شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چهار ایرانی به جرم قاچاق مواد مخدر در گرجستان بازداشت شدندبه گزارش پایگاه خبری ' نیوز گئورگیا ' ، ماموکا چلیدزه امروز ( پنجشنبه) در یک نشست خبری گفت : پلیس گرجستان اخیرا یک شهروند ایرانی که 800 گرم ماده مخدر هروئین در 282 بسته همراه داشت را در شهرستان مارنئولی بازداشت کرد . 
وی افزود: همچنین در قالب عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، یک تبعه دیگر ایران نیز در یکی از هتل های شهر تفلیس بازداشت و از وی یک کیلوگرم تریاک کشف و مصادره شد . 
چلیدزه اظهار داشت : این شهروند ایرانی ممکن است به هشت تا 20 سال زندان محکوم شود . 
این مقام گرجی گفت : دو شهروند ایرانی دیگر نیز در گذرگاه مرزی ' قیرمیزی کئرپو' واقع در مرز مشترک گرجستان و جمهوری آذربایجان بازداشت شدند و از آنها 900 گرم هروئین در 193 بسته کشف و مصادره شده است . 
چلیدزه خاطرنشان کرد : بر اساس قانون کیفری گرجستان این دو شهروند ایرانی نیز ممکن است به هشت تا 20 سال زندان و یا حبس ابد محکوم شود . 
وی افزود: پلیس گرجستان از اوایل سال جاری میلادی تا به حال 72 نفر را به اتهام فروش مواد مخدر بازداشت کرده و در این مدت 13 کیلوگرم هروئین ، هفت هزار قرص مخذر، 1.3 کیلوگرم کوکائین و 3.5 کیلوگرم روانگردان کشف و مصادره کرده است . 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار ایرانی به جرم قاچاق مواد مخدر در گرجستان بازداشت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..