تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامور قلابی در شیراز دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری یک نفر سارق مامور نما با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر سرقت در یکی ازپارک‌های شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی متهم در حالی که در پارک در حال پرسه زنی بود شناسایی و وی را در یک عملیانه غافلگیرانه دستگیر کردند. سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۱۲ فقره سرقت در پارک اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم یک عدد کارت شناسایی جعلی نیروی انتظامی کشف شد، عنوان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه کرد: از عبور و مرور در مکان‌های خلوت بویژه در ساعات پایانی شب خودداری و برای جابه جایی در شهر از تاکسی و خودرو‌های مصوب استفاده کنند و اگر پول یا اشیاء قیمتی به همراه دارند آن را به نحوی حمل کنند که جلب توجه نکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامور قلابی در شیراز دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..