تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارشناس توسعه نمایندگی درفروشگاه های افق کوروش

استخدام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش جهت تکمیل کادر خود در استان قزوین از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیجنسیتشرایط احرازکارشناس توسعه نمایندگیآقاتحصیلات: حداقل کارشناسی مدیریت ترجیحا مدیریت بازرگانی-مهندسی صنایعحداقل 2 سال سابقه کار مرتبطمسلط به مجموعه Officeتوانایی تجزیه و تحلیل بازارتوانایی انجام مذاکره با داوطلبان اخذ نمایندگیتوانایی انجام امور اجرایی و پشتیبانیتوانایی تهیه گزارشات و آمارهای مربوطهاز متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت تکمیل فرم استخدام روی لینک زیر کلیک و در قسمت فرصت های شغلی ثبت نام و عنوان شغلی (کارشناس توسعه نمایندگی) را انتخاب نمایند. ذکر عنوان شغلی(کارشناس توسعه نمایندگی) در Subject ضروری می باشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارشناس توسعه نمایندگی درفروشگاه های افق کوروش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..