تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود بیش از 4 برابری دلالان و واسطه‌ها از دسترنج کشاورز

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ارومیه مطرح کرد؛

سود بیش از 4 برابری دلالان و واسطه‌ها از دسترنج کشاورزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری ظهر امروز در سومین جشنواره سراسری گیلاس اشنویه اظهار کرد: برگزاری باشکوه جشنواره گیلاس اشنویه می‌توان زمینه را برای شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و همچنین ورود سرمایه‌گذار به این شهرستان فراهم کند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره گیلاس می‌تواند زمینه را برای معرفی تاریخ و فرهنگ غنی اشنویه به مسافران و گردشگران فراهم کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: سومین دوره جشنواره سراسری گیلاس با ابتکار و نظم خوبی برگزار شده و بدون تردید این جشنواره نیازمند برگزاری با شکوه تر در دوره‌های بعدی است.

امیری با اشاره به ایثار مردم اشنویه در طول 40 سال گذشته، تأکید کرد: مردم انقلابی اشنویه در طول چهل سال با پشتیبانی از انقلاب، عشق و علاقه خود را به اسلام و انقلاب نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی، بیان کرد: کشاورزی و باغداری بر اساس حدیث پیامبر اکرم (ص) عبادت بوده و کشاورزی در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد: عهدشکنی ترامپ در برجام یک تخلف بین‌المللی بوده و رژیم صهیونیستی در این بد‌عهدی دست داشته است.

امیری ادامه داد: وحدت و همدلی مردم و دولت، دشمنان نظام را مأیوس کرده و زمینه را برای عبور از تحریم‌ها فراهم می‌کند.

وی در پایان با انتقاد از فعالیت سودجویان در بخش کشاورزی، عنوان کرد: دلال‌ها و واسطه‌ها گیلاس 8 هزار تومانی اشنویه را به قیمت 35 هزار تومان در تهران به فروش می‌رسانند که بدون تردید کوتاه شدن دست دلالان از بازار گیلاس اشنویه مشهود است.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون پارلمانی رئیس جمهور در ارومیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود بیش از 4 برابری دلالان و واسطه‌ها از دسترنج کشاورز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..