تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیته: بدون شک نیمار فردا از ابتدا به میدان می رود

تیته: هیچ فشاری روی نیمار برای بازی کردن نمی‌آوریمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از گلوبو، تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با کاستاریکا در مورد نیمار گفت: ضربه ای به مچ پای نیمار در تمرینات وارد شد که خوشبختانه چندان جدی نبود. نباید فراموش کرد او نزدیک به صد روز به دلیل آسیب دیدگی نتوانست هیچ بازی را انجام دهد.از نظر من مهمتر از هر چیری در جام جهانی  ثبات و حفظ آرامش است. ما یک بازی را برگزار کردیم و پیشرفت خوبی هم داشتیم.

او ادامه داد : بدون شک و صددرصد نیمار فردا از ابتدا به میدان می رود. تنها هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز و پیروزی است اما چنانچه احساس کنم یکی از بازیکنانم ذره‌ای ناراحت است آن‌قدر وجدان دارم که بازی‌اش ندهم. چرا که من در تمرینات همه مسائل را زیر نظر دارم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نیمار: باید مقابل کاستاریکا بهتر از بازی مقابل سوئیس باشیم

رسوایی اخلاقی برزیلی ها در روسیه

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی برزیل درباره بازی برابر کاستاریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیته: بدون شک نیمار فردا از ابتدا به میدان می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..