تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشان: عملکرد بازیکنان مقابل پرو راضی کننده بود

دشان:  عملکرد بازیکنان مقابل پرو راضی کننده بود/ به هدف‌مان رسیدیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری پس از بازی با پرو بیان کرد: هر چقدر در نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم از جانب بازیکنان پرو بارها به دردسر افتادیم. متاسفانه هر زمانی که صاحب توپ می شدیم به راحتی آن را از دست می دادیم و نمی‌توانستیم به درستی آن را حفظ کنیم، البته هر چند که این وضعیت در مورد پرو هم مشابه بود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: خیلی خوشحالم که دومین برد‌مان را کسب کردیم و به هدف‌مان که از ابتدای همان صعود از گروه‌ بود، رسیدیم. در مجموع باید بگویم از عملکرد بازیکنانم در این بازی رضایت دارم. می خواهیم با پیروزی در بازی آخر مقابل دانمارک به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شویم. البته در بازی آخر چندان خودمان را به دردسر نخواهیم انداخت، چرا که به اهدافی که ترسیم کرده ایم دست یافتیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

فرانسه یک - پرو صفر /شاگردان دشان حکم به حذف پرو دادند +فیلم

ترکیب تیم‌های فرانسه - پرو در جام جهانی ۲۰۱۸

انتهای پیام/

ابراز رضایت دشان از پیروزی فرانسه بر پرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشان: عملکرد بازیکنان مقابل پرو راضی کننده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..