تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبالیست مشهور تهدید به مرگ شد!

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   کلمبیا بازی اول خود در جام جهانی را با نتیجه 1-2 به ژاپن واگذار کرد. این تیم در همان ابتدای بازی به دلیل اخراج سانچز ده نفره شد.

هافبک دفاعی باشگاه اسپانیول که یکی از مهره های ثابت و تاثیرگذار کلمبیا محسوب می شود، برای بلوکه کردن شوت کاگاوا مجبور به استفاده از دست خود شد تا از گل خوردن تیمش جلوگیری کند و به همین دلیل مستقیما با دریافت کارت قرمز اخراج شد. در نهایت کلمبیا ده نفره بازی را 2-1 واگذار کرد.

طبق ادعای گاردین، سانچز پس از بازی، پیام های تهدید به مرگ دریافت کرده است و پلیس کلمبیا نیز تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

در جام جهانی 1994، اسکوبار، مدافع کلمبیا به دلیل گل به خودی در بازی مقابل آمریکا در بازگشت به کلمبیا به قتل رسید.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

ستاره کلمبیا تهدید به مرگ شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبالیست مشهور تهدید به مرگ شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..