تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت الاسلام و المسلمین حسینی، استاد اخلاق درگذشت/تدفین در جوار شهدای گمنام

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، استاد اخلاق درگذشتبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی استاد اخلاق مشهور برنامه اخلاق در خانواده که مدتی از بیماری رنج می‌برد، شب گذشته در پی وخامت اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد و امروز پنجشنبه دعوت حق را لبیک گفت.

 پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبرحسینی فردا ساعت 9 صبح از مسجد فائق واقع در خیابان ایران ،خیابان شهید فیاض بخش تشییع و در کنار شهدای گمنام مدفون در جوار همین مسجد به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی استاد اخلاق دار فانی را وداع گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت الاسلام و المسلمین حسینی، استاد اخلاق درگذشت/تدفین در جوار شهدای گمنام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..