تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امره جان با قراردادی ۴ ساله به یوونتوس پیوست

به گزارش شما نیوز ، امره جان که قراردادش در پایان فصل قبل با لیورپول به اتمام رسید، به عنوان بازیکن آزاد و با عقد قراردادی چهار ساله به یوونتوس ملحق شد. امره جان روز پنج شنبه در تست های پزشکی یوونتوس شرکت کرد و قراردادش را با بیانکونری به امضا رساند. او در یووه سالانه ۴ میلیون یورو دریافت می کند.

باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه زیر، انتقال امره جان را اعلام کرده است:

امره جان که قابلیت بازی در مناطق مختلف خط هافبک و خط دفاع را دارد، بعد از چهار سال حضور در لیورپول، به یوونتوس ملحق شد. امره جان که در سال ۲۰۱۴ به لورکوزن ملحق شد، بیش از ۱۵۰ بازی برای لیورپول انجام داد و موفق به زدن ۱۴ گل شد. یوونتوس، چهارمین باشگاه دوران حرفه ای امره جان خواهد بود، او کارش را در بایرن مونیخ آغاز کرد. یوونتوس به این بازیکن خوشآمد می گوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امره جان با قراردادی ۴ ساله به یوونتوس پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..