تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از کاهش آمار تصادفات با کلاه ایمنی هوشمند تا تلفن همراهی که میکروب‌ها را شناسایی می‌کند

کلاه هوشمندی که اجازه نمی‌دهد هیچ راننده‌ای تصادف کند/ با تلفن همراه خود صحبت کنید و میکروب‌های آن را تشخیص دهیدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری در برابر افراد می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.

تلفن همراهی که مجهز به میکروسکوپ است

امروزه به کمک تلفن همراه هر نوع فعالیتی را می‌توان انجام داد و این تلفن‌های همراه قابلیت‌های متعددی دارند، یکی از قابلیت‌هایی که جدیدا بر روی تلفن‌های همراه به وجود آمده، میکروسکوپ است؛ به این صورت که از طریق تلفن همراه می‌توان از اجسام کوچک عکسبرداری کرد و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد؛ دانشمندان از این ابزار برای شناسایی انواع میکروب‌هایی که به کوچکی 90 نانومتر هستند، استفاده می‌کنند.

ساعت هوشمندی که خودروی شما را بررسی می‌کند

ساعت‌های هوشمند بسیار زیادی طراحی‌ شده‌اند که قابلیت‌های متعددی دارند اما به تازگی یک ساعت هوشمند به بازار آمده است که به کمک آن می‌توانید عملکرد یک خودرو و راننده آن را مورد ارزیابی قرار دهید، همچنین این ساعت هوشمند ضربان قلب راننده و دمای بدن او را اندازه گیری می‌کند و سوخت مصرفی خودرو و حرکت قطعات آن را می‌توان مورد بررسی قرار داد.

کلاه هوشمندی که به کمک موتور سواران می‌آید

نخستین کلاه ایمنی هوشمند توسط یک شرکت‌برای موتورسواران طراحی شده است، این کلاه به نمایشگری متصل است که اطلاعات لازم را در برابر چشمان راننده موتور قرار می‌دهد تا دیگر نیاز  نباشد راکب موتور سیکلت سر خود را تکان دهد؛ این کلاه هوشمند اطلاعات 360 درجه‌ای از اطراف راننده موتور را به او نشان می‌دهد و همچنین به سیستم موقعیت یابی متصل است که از طریق آن می‌توان مکان مورد نظر خود را پیدا کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از کاهش آمار تصادفات با کلاه ایمنی هوشمند تا تلفن همراهی که میکروب‌ها را شناسایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..