تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقتی وحشیانه از کودک ۱۰ ساله +فیلم

سرقتی وحشیانه از کودک 10 ساله+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سارق بی رحم در اقدامی وحشیانه دختر بچه‌ای 10 ساله را که در حال ورود به منزل بود جهت سرقت کیف و تلفن همراهش مورد ضرب و شتم قرار داد. تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین‌ مداربسته نشان می‌دهد، زمانی که دختربچه پشت درب آپارتمان قصد ورود به منزل را دارد سارق با کشیدن و وارد آوردن ضربات محکم پا و دست به سر و صورت دختربچه، او را نقش بر زمین می‌کند و کیف و تلفن‌همراه او را به سرقت می‌برد. سارق تا قبل از باز شدن درب آپارتمان هیچ‌ اقدامی نمی‌کند و منتظر می‌ماند تا درب باز شود و در این هنگام ناگهام اقدام وحشیانه خود را شروع می‌کند.

طبق گزارش پلیس نیویورک این حمله در یکی از محله‌های نیویورک روی داده است. پلیس هم‌چنان در تعقیب مرد مهاجم است و از مردم درخواست کرده هرگونه اطلاعات در رابطه با این سارق را در اختیار کاراگاهان قرار دهد.

در ادامه فیلم این سرقت را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:
سارق نگون بخت قبل از اقدام به دزدی جان باخت + فیلم

خودسوزی یک مرد در فروشگاه + فیلم

انتهای پیام/

حمله وحشتناک سارق به دختربچه 10 ساله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقتی وحشیانه از کودک ۱۰ ساله +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..