تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌های هوشمند را به سوئیچ خودروی خود تبدیل کنید

گوشی‌های خود را به سوئیچ خودروی خود تبدیل کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها با پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی ما همه چیز خود از اطلاعات شخصی تا پول خود را در تلفن‌های همراه با خود حمل می‌کنیم. حالا زمان آن رسیده که این وسایل کارآمد را به سوئیچ خودروهای خود تبدیل کنیم. کنسرسیوم اتصالات خودرو (CCC) در حال حاضر با همکاری تولیدکنندگان خودروهای جهان در حال کار کردن روی برنامه‌ای به نام Digital Key است که نسخه ابتدایی آن قرار است به زودی معرفی شود.

در حقیقت توانایی قفل و باز کردن درهای خودرو و حتی استارت زدن موتور خودروها جدید نیست. این کلیدهای دیجیتالی توسط چند شرکت خودروسازی به کار گرفته شده است اما کنسرسیوم اتصالات خودرو بازار این دستاورد خودروها را ناقص می‌داند. این کنسرسیوم درست در راستای جلوگیری از این نقص‌ها در حال فعالیت است. CCC در تلاش است که Digital Key را برای ساخت یک استاندارد باز برای همه استفاده‌کنندگان از این قابلیت به بازار معرفی کند. البته این به معنای باز شدن درب همه خودروها با یک اپلیکیشن نیست بلکه قرار است این اپلیکیشن متناسب با هر خودرویی که روی آن تنظیم می‌شود درب را باز کند.

کسانی که از کلیدهای دیجیتالی استفاده می‌کنند، از استاندادهایی مانند GSMA، بلوتوث، ان‌اف‌سی و پلتفرم جهانی استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی برای کلیدهای دیجیتالی اتفاق نیفتاده است. در میان شرکت‌هایی که در حال همکاری با CCC هستند نام کمپانی‌های بزرگی مانند ال‌جی، سامسونگ، اپل، بی‌ام‌دبلیو، آئودی و ام‌جی دیده می‌شود و هیچ اثری از دو شرکت بزرگ گوگل یا مایکروسافت در این میان به چشم نمی‌خورد.

Digital Key Release 1.0 تنها شروعی برای کار در زمینه کلیدهای خودرو است اما حرکتی بزرگ و انقلابی در زمینه صنعت خودروسازی است. این ورژن از برنامه Digital Key تنها روی امنیت انتقال اطلاعات تمرکز کرده است و گفته می‌شود در دومین ورژن آن که برای Q1 سال 2019 آماده خواهد شد، قرار است یک پروتکل اهراز هویت استاندارد شده بین خودرو و گوشی‌های هوشمند طراحی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌های هوشمند را به سوئیچ خودروی خود تبدیل کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..