تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Evoland 1.6.9 – بازی نقش آفرینی محبوب و جالب 4.99 دلاری “سرزمین اوو” اندروید + مود

دانلود امروز 8+

آخرین آپدیت پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.6.9

دوست داشتن 12

Evoland – سرزمین اِوو بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Playdigious برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Evoland هدایت کارکتری دوست داشتنی [با نام دلخواه] بر عهده شما قرار داده می شوید که همانند ماشین زمان در تاریخ بازیهای ویدئویی سفر می کنید! امکان حرکت به دو سمت چپ و راست تا سه بعدی در بازی وجود دارد و می توانید با انجام کارهای مختلف داستان را پیش ببرید! در اجرای اولیه و ورود به بازی خود را در دنیایی سیاه و سفید می بینید و  پس از ان رنگ ها یکی پس از دیگری خود را نشان می دهند و به دنیای بی روح بازی جانی تازه می دهند، گویی دنیای بازی از این رو به ان رو شده است! با باز کردن صندوق ها به جمع آوری امتیاز و پیشروی بپردازید و از داشتن یک بازی کلاسیک خاص لذت ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور باشید بدون شک Evoland با طراحی جالب و دوست داشتنی خود در محیطی ساده با صداگذاری مهیج برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند.

Evoland

بازی Evoland تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم، شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید!

توجه : در نسخه مود پول بی نهایت است .

تغییرات نسخه V1.6.9 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

1 چطور بفهمم پردازنده دستگاه من کدومه ؟

با نصب نرم افزار CPU-Z میتونید تمام اطلاعات سخت افزاری دستگاه تون رو مشاهده کنید - آخرین نسخه این نرم افزار را از فارسروید دانلود و نصب کنید و پس از اجرا با مراجعه به تب system به پردازنده دستگاه تان پی ببرید :)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Evoland 1.6.9 – بازی نقش آفرینی محبوب و جالب 4.99 دلاری “سرزمین اوو” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..