تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وظیفه آموزش و پرورش آماده کردن نسل جوان برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

امام جمعه نهاوند با اشاره به تهاجم گسترده ای که از سوی دشمن علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است، گفت: وظیفه آموزش و پرورش آماده کردن نسل جوان و نوجوان برای مقابله با این تهاجم است.

وظیفه آموزش و پرورش آماده کردن نسل جوان برای مقابله با تهاجم فرهنگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه کار آموزش و پرورش بسیار مهم و حساس است، اظهار داشت: در شرایط کنونی اولویت اصلی استکبار جهانی تهاجم فرهنگی و اقتصادی، از جمله ترغیب به بی حجابی و هرج و مرج است؛ لذا معلمان و مربیان باید در این زمینه نسبت به آگاه سازی نسل جوان جامعه اقدام کنند.

وی با اشاره به شروع بازی‌های جام جهانی و حضور تیم ملی ایران در این بازی‌ها گفت: امیدواریم که تیم ملی فوتبال ما با پیروزی در این مسابقات باعث اقتدار ایران و اسلام در جهان شود؛ اما باید به این مسئله توجه داشته باشیم که تمام ذهن خود را معطوف به این قضیه نکنیم و طوری نباشد که جوّ به وجود آمده، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و جنایات رژیم آل سعود در یمن را در حاشیه قرار دهد و از آن غافل شویم.

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکای خبیث و هم‌پیمانانش هر زمان که خودشان بخواهند از معاهدات و مجامع بین المللی خارج می شوند و هیچ ارزشی برای حقوق بین المللی قائل نیستند؛ همانند آنچه در قضیه برجام و همچنین خروج آمریکا از سازمان حقوق بشر در روزهای اخیر اتفاق افتاد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وظیفه آموزش و پرورش آماده کردن نسل جوان برای مقابله با تهاجم فرهنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..