تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف لرستان مختومه شد/ اعتماد مردم بالاترین پشتوانه نظام

به گزارش ایکنا از لرستان، جعفر بدری، رئیس‌کل دادگستری لرستان، امروز پنج‌شنبه ۳۱خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرلمی‌داشت یاد و خاطره شهدای حادثه ۷ تیر، با بیان اینکه این حادثه سراسر عبرت‌آموزی بود به تدبیر و دوراندیشی شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی باتدبیر و درایت در خط انقلاب حرکت و ذخیره‌ای برای انقلاب بود به طوری که حالات زندگی بهشتی سراسر درس است.
وی تصریح کرد: جنایات داعش و گروهک‌های تکفیری کپی برداری از اقدامات از گروهک‌های منافقین شصت است.
بدری به سختی کار خبرنگاران اشاره و با ذکر این مطلب که به سختی کار رسانه واقفیم، خاطرنشان کرد: رسانه باید طوری قلم بزند که رسالت کاری را انجام دهد این در حالی است که حرفه خبرنگاری از مشاغل سخت است.
رئیس‌کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه رسالت خبرنگاری در استان به درستی انجام شده است، اضافه کرد: سال گذشته تعداد ۸ پرونده مطبوعاتی داشتیم و این رقم امسال به ۲ پرونده رسیده است این در حالی است که شوراهای حل اختلاف مطبوعات موجب شده تا پرونده‌های مطبوعاتی کمتری وارد دادگاه شود.

شفافیت در کار موجب موفقیت کار دستگاه قضایی است

وی با بیان این مطلب که شفافیت در کار موجب موفقیت کار دستگاه قضایی است، اضافه کرد: اگر شفافیت مبنای کار باشد جلوی مفسده‌ها گرفته می‌شود. بدری گفت: امروز مراحل رسیدگی به پرونده‌ها قابل دسترسی است و قاضی می‌داند رای صادره‌‌اش قابل مشاهده است لذا آرای دادگاه‌ها از استدلال خوبی برخوردار است. رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه حفاظت اطلاعات اقدامات خوبی انجام داده است به ایجاد سامانه رسیدگی به شکایات در دادگستری استان اشاره و افزود: در همه دادگستری‌ها سامانه پیامکی برای اعتراض شکایات ایجاد شده است، کمااینکه در مجموعه ملاقات‌ها مردم نسبت به عملکرد قضات راضی هستند.

مختومه شدن ۱۴۵ هزار پرونده توسط دادگستری لرستان

وی به مختومه شدن ۱۴۵ هزار پرونده در دادگستری استان اشاره و با بیان اینکه از این تعداد ۱۶ هزار وارد تجدیدنظر شده است، اضافه کرد: در شوراهای حل اختلاف نیز ۷۶ هزار پرونده مختومه شده است.
بدری به راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان اشاره و افزود: بیش از ۴ تن انواع مخدر در حوزه استان کشف شد و سه ماهه اول امسال نیز ۱ تن و ۶۶۰ کیلو کشف شده است.
رئیس‌کل دادگستری لرستان اعتماد مردم را بالاترین پشتوانه نظام دانست و افزود: مردم در دوره‌های سخت پشتیبان نظام هستند و اگر احساس کنند افرادی در مصدر نظام هستند که منافع شخصی را ترجیح می‌دهند بی‌اعتماد می‌شوند.

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف لرستان مختومه شد/ اعتماد مردم بالاترین پشتوانه نظام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..