تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت انقلابی - قرآنی باید استمرار یابد

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین آزمون سراسری قرآن کریم که در مجتمع خاتم الانبیا برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب، ملت و شهدای ما همه قرآنی هستند.

حرکت انقلابی - قرآنی باید استمرار یابد

وی با بیان اینکه آیات قرآن انقلابی‌ترین مکتب هستند، افزود: برکت انقلاب از قرآن است، تا زمانی که زیر پرچم اهل بیت(ع) و ولایت نفس می‌کشیم، مقتدر و پیروز هستیم.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: این کتاب الهی نه تنها در حوزه فردی اثرگذار است، بلکه به عنوان راهبردی برای جوامع دیگر هم استفاده می‌شود لذا هر زمان که از ظرفیت قرآن بهره مند شدیم، شاهد برکت و آبادانی بودیم.

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: جامعه قرآنی باید ظرفیت‌های این کتاب آسمانی که مصداق "لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ" را تبلیغ کنند زیرا این ظرفیت می‌تواند جامعه را از ظلم و ستیزها نجات دهد.

وی ادامه داد: تبیین معارف قرآنی و سیره اهل بیت(ع) می‌تواند جامعه را از همه انحرافات اجتماعی، سیاسی و اخلاقی نجات دهد. به برکت همین مکتب قرآن هیچکس جرات ندارد به ملت ما بی احترامی کند.

مدیرکل اوقاف گیلان با تاکید بر اینکه حرکت انقلابی - قرآنی باید استمرار یابد، تصریح کرد: نگاه انقلابی فعالین قرآنی باید تقویت شود و هر حامی، حافظ و قاری و مربی قرآن باید انقلابی باشد.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه تجلیل و تکریم جامعه قرآنی، تکریم معارف قرآنی و دینی است، گفت: از جامعه قرآنی انتظار داریم که در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف قرآنی ورود کنند و نسبت به معرفی این نوع از وقف در جلسات و محافل قرآنی بپردازند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ۸۰ متسابق و مربی قرآنی دوازدهمین دوره آزمون سراسر قرآن کریم که اسفند ماه سال گذشته در رشت برگزار گردید، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت انقلابی - قرآنی باید استمرار یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..