تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ جالب پیکه به انتقاد مدیریت بارسلونا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا پاسخ مستره مدیر ورزشی این تیم در مورد انتقال گریزمان را داد.

جرارد پیکه در حال حاضر متهم شماره یک در مورد تمدید قرارداد آنتوان گریزمان با اتلتیکومادرید و دادن پاسخ منفی این بازیکن به باشگاه بارسلوناست و انتقاد از او به حدی شده که حتی کادر مدیریتی بارسا نیز مصاحبه کرده و از پیکه انتقاد کرد.

آنتوان گریزمان تصمیم گرفت با انتشار یک ویدئو پرده از تصمیم خود برای ماندن در واندامتروپولیتانو بردارد و شرکت سازنده این فیلم معتلق به جرارد پیکه و سرخیو راموس، 2 مدافع مرکزی لارخا بوده است.

پیکه گفت: "اگر مستره علاقه دارد با من صحبت کند قطعا می داند من کجا هستم پس می تواند با من تماس بگیرد. رابطه ما همیشه باز و روشن بوده است و ما همیشه با هم تماس می گیریم پس ما در آینده با هم صحبت کرده و این ماجرا را حل می کنیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ جالب پیکه به انتقاد مدیریت بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..